Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, January 28, 2011

UNTUK KALI PERTAMA.....

Assalamualaikum........

Untuk kali pertama, aku memberanikan diri.......aku cari apa yang aku nak tahu...
Untuk kali pertama, TERCIPTALAH LAMAN BLOG PERIBADI  aku
Untuk kali pertama, aku nak bercerita...............

Maka, bermulalah cerita..........



 Huhu pasal gambo atas ni.........aaaaa inilah hadi. si bujang yang baru nak masuk 10 thn. belum sunat pun.......nampak apa yang kat tangan dia tu? yaaa omnitrex ben 10!

sebut pasal ben 10...adusss sakit kepala aku, mana tak nye...pantang nampak gambo ben 10 tergantung, tak kira apa jenis mainan...asalkan ben 10, mesti dia suruh beli. kalau sekali dua takpe tp kalau dah berkali-kali....bengkrap tokey!


Si adik ni, hakim...sama gak. kalau dah abang dapat, adik pun nak. hisss ketap bibir ayahnye. ibunye pulak dah terbeliak biji mata....tapi dah kata budak.....camne nak buat. nasib baik diorang tak nangis sampai tergolek2 kat lantai mall. kalau ya, maluuuuu.

Dah dapat sorang satu, apalagi melaram laaa.......gamat satu rumah, dah jadi kapal karam rumah aku.....oooooo anak bujang.

Itu baru cerita pasal anak bujang, gambo atas tu pun diorang yang amek sendiri. dia sesama dia berposing....buat masa ni dah satu kamera digital ayahnye rosak.



 jari jemariku dah letih.......

No comments: