Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Saturday, February 19, 2011

Sape Punye Blog 2

Assalamualaikum,

sekian lama aku berblogwalking.......hihihi, seronok gak gi jelajah blog org yek sampaii penat mata aku jadiknya. bila mata dh mula nk berpinar2, aku terpikir nk tulis pasal blog org yg aku selalu terjah!

duduk ditangga teratas.......


aku dh dijadikan blog ni sbg sumber inspirasi aku........boleh gitu? tanpa izin lagi! aku mula berangan nk jadik mcm BA..........hiks. boleh gitu? bukannya apa.........aku pun bukannya nk glamer2, blog aku yg masih tak mengancam ni rasanya belum layak lah nk join2 dgn bloggers yg dh otai.

cakap pasal otai ni, muda2 pun dh layak jadik otai.........aku tak jeles. dah jelas yg aku memang sedang merangkak manakala diorang dah berlari dah. ada satu adek ni, comel......nama dia pun comel...Yuyu Zulekha., adek Yuyu mmg rajin update blog dia, hampir setiap minit ada jer entry baru, camne dia perah otak carik idea yek? mcm2 contest pun ada.......tu yg ramai yg ikut blog dia....beribu hah.....boleh gitu?

satu lg nih, blog resepi kepunyaan Dapur Tanpa Sempadan, tgok gambor jek dh teringin nk makan. org yg dok umah mcm aku nih....apa lg nak buat kalau tak ke dapur. kekadang pening nk pikir menu.......bila dh tersangkut dgn blog nih, dh tak der masalah...........kalau otak dh tepu, klik jek kat DTS punya blog.

blog unsur agama pun aku minat, spt blog Rumah Tua yg sungguh menarik. blog mcm nih biasanya diselitkan dgn nasihat2, penerangan mengenai perkara2 yg berkaitan sunnah, cerita2 teladan dsbg nye.

ada blog yg jadik tutor jugak. empunya blog ni mmg murah hati.......sungguh! tapi nakal....itu yg nama blog dia Budak Nakal. blog budak ni da tutorial blog, widget, code, apa lgik yek........eh, terjah sendiri ler, boleh buat blog kita mengancam........

blog yg buat bisnis ada gak......ni satu ni buat bisnis design blog org lain. uh, boleh buat duit gak........kalau ada kemahiran jgn dipendam jadik pekasam..........ikut contoh kakak nih, Whitey Mommy, surirumah sepenuh masa tapi jadik designer separuh masa........nih yg jeles niiiiiii.

cukuplah kot sampai sini.......byk lgik nk aku selitkan tapi...............mata dh kelabu asap.......

Wassalam.

No comments: