Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Tuesday, March 29, 2011

Bicara IT

Assalamualaikum,

Bertemu lagi.........

Bila dah jatuh cinta memang semua indah belaka. Halangan yg datang mampu ditentang. Wah, terernya aku. Walaupun memang sah tak cukup tido tp akan ku redeem balik waktu itu. Aku tak boleh lepaskan peluang nih, ada depan mata tu.

PC yg agak berusia ada, modem celcom broadband pun ada............apa tunggu lagi. Baik aku cuba, camne gaya nya nanti. PC aku ni dh berkurun, utk anak2 aku bukak game kegemaran dia. Kekadang aku pun tumpang sama gak. Agak ketinggalan, slow betul.........masih guna IE versi lama sbg medium jalur internet.

Uh, letih nak tunggu......keluar pulak arahan supaya install Firefox @ safari @ google chrome @ IE8. Aku bukannya tahu apa ke benda tu semua. Aku pun cuba lah installkn  google chrome, tmbh ikon utk internet. Mozilla firefox aku dh guna, kali ini guna google chrome pulak lah. Kata org sama jer kedua2 tu. Nk tengok sendiri lah.

Aku yg buta IT ni, baru nk belajo.......apa tu...cuba, try, test.......kalau menjadi kira bagus lah tuuuu. Pandai gak aku ek? Bukak akaun yahoo, buat blog, bukak akaun FB dan macam2 lagi aku dh buat. Semua nya buat sendiri...........kalau berhasil kepuasannya mmmmm mngasyikkan. Tapi kalau ada masalah...uh, macam serik dah pulak.
walaupun dh lama tp berjasa

entahlah........

sambung cerita pabila berkesempatan. sekian.

No comments: