Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, March 25, 2011

Gila-gila Blogger

Assalamualaikum,

Sebenarnya mataku dh naik berpinar, jemariku dh mula kebas, tp aku tak leh nak berhenti dr berbeloging. Aaaah, penyakit apakah itu? Kalau itu sejenis penyakit eeee.... takutnya. Apakah itu yg dinamakan giler berbeloging. Musykil..... sungguh musykil. Korang dapat bayangkan tak wajah blogger yg dh naik giler tu?
Ha ha ha..... dari pencarian aku di google, aku menyenaraikan beberapa wajah2 menarik yg dikenali sebagai wajah gila-gila blogger. Korang bolehlah pilih yg mana korang suka. Oppsss ini bukan contest pilih wajah tau....hanya suka-suka jer.


Harap2 lah kita sama-sama tak jadik giler dek penangan berbelog ye. Bg surirumah yg dh mula berbelog tu......jgn sampai suami dn anak2 makan mee maggi udah ler. Haru-biru nanti..................Jangan terlupa apa tujuan asal kita berbelog......ha. Cakap kasarnya, jgn salah guna lah. Kalau si suami dh mula jeling...paham2 lah. Kalau suami dh mula cemburu, parah jadinya. Lepas cemburu, dtg pulak merajuknya....lagi sadis lerrrrr.


Eh, org lelaki kalau merajuk....lagi buruk la rupanya.

Sekian...

2 comments:

Azura Idris said...

gile blooger....wahhaaaa...
abis laaaa

hitammanis said...

hehehe tetiba je dpt idea nih.....jgn abg merajuk udah ler.