Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Sunday, April 3, 2011

Bila nak tido......?

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Bila nak tido......bukannya tak ngantuk.......memang sgt2 ngantuk tapi aku tak jadik nak masuk tido sebab sedih tak dapat buat 5 entri 2 hari nih....sobs, sobs......

Si ayah macam faham lak.......tak tegur pun sbb sayangku itu dah lama terlelap......kesian, penat bekerja cari rezeki untuk keluarga.


Anak2 dah macam kucing kekenyangan.............tu, macam garfield. Hmmm sebijik! bergolek di hadapan TV...tak mahu masuk bilik, kononnya nak tido lewat sikit............sok kan tak sekolah, ibu. Ada cita2 nak tgok filem midnite....tapi...hehehe, TV yg tgok diorang. 

Kalau diikutkan mata...dh lama aku dibuai mimpi........tapi bila aku tgok kat shoutbox......ada rakan baru! Hish, rasanya tak baik kan buat org tertunggu2 jawapan kita kan......bukankah penantian itu satu penyeksaan?


Buat kopi 'o' kaw2 punya.............tak nak lah sampai tertido kat depan lappy lak nanti. Tak leh masuk bilik nanti....baru padan muka aku...hehehe. Ada rakan blogger minta follow balik.......kenalah aku follow.  Alhamdulillah....tambah kenalan.

Macam2 yg bermain dlm fikiran.... antara yg aku buat aku selalu tertanya2 ialah......ramai betul bloggers muda2, pas tu majoritinya blog kepunyaan si gadis. Itu yg aku rasa lah..........kalau nak pastikan , terpaksalah aku buat survey nanti....huhuhu (sanggup ke aku?)

Okey, idea tu akan ku simpan dulu sebab kopi 'o' aku dah tak kaw lagi..........zzzzzzzz.


^ - ^Wassalam^ - ^






No comments: