Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Saturday, April 23, 2011

Oh, tolonglah aku!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Auwww, penin.........

Sebelum aku meneruskan kata2 hikmat ku.....(atau bebelan mak cik, hehehe), aku nak ucapkan terima kasih kepada rakan2 tersayang yg mengucapkan selamat ulang tahun! terima kasih. terima kasih, terima kasih.........salam sayang dan peluk cium di angin lalu dari ku untuk kalian semua.

Malam tadi kami sekeluarga kami tidak ke mana2, hanya duduk di rumah sambil menonton TV kami hanya berborak2 shj. Kebetulan pada hari ini, Sabtu, 23hb......anak2 terpaksa hadir ke sekolah. ( kena ganti le ). Cerita malam tadi .......anak2 aku ni sangat excited membaca pantun teka-teki yg baru dibelinya. Banyak2 pantun ada satu ni buat aku tersedar,

Duduk bersembang bersama puteri,
Sambil bersembang sutera ditenun,
Kalau tuan bijak bestari,
Apa yang naik tak pernah turun?

Eh, agak mencabar juga soalan tu.......aku dok fikir2.....1 minit berlalu, anak aku pun menjawab.....apalah ibu ni....jawapannya...usialah (umur kita). Aduh......merah telinga seyyyyyh. Soalan mcm tu pun aku tak tahu nak jawab. Ibu dia ni dah lupa daratan kan......? Lupa pulak ibu diorang dah nak 40 thn! Nombor tu memang tak pernah turun2 kan......terinsaf aku.

Untuk program hujung minggu ni........adoi, pening kepala la. Macam mana nak bagi2 masa ek. Aku nak gi sini (program birthday's mama le), anak2 nak gi sana, ayahnya ada program lain pulak. Aku dh rancang utk 2 hari hujung minggu ni.....mcm nak gi program Mahabbah IKIM di Bandar Dato' Onn. Hari Ahad ada kursus........hehehe nak cuba2 wat bisnes. Rasa2nya ada program yg kena dikorbankan.......adoi aiii pening nye.

Macam mana ek............

No comments: