Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, May 20, 2011

USTAZAH KENA RABA

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Ini kisah benar........sebenarnya lama dah aku nak tulis entri ini tapi takut lak orang akan cop aku ni nak publisiti lebih lak. Tetapi selepas aku baca entri kat blog santaibenashaari, terbuka pulak hati aku nak tulis entri ni.

Berlaku 10 tahun lalu, waktu itu ustazah ni kerja dgn kerajaan, cuma seorang pekerja kontrak jer. Lepas graduated berkobar-kobar nak gi kerja. Semangat gitu....6.30 pagi dah siap, takut terlambat sampai ofis lar katakan. 

Oleh kerana perjalanan dari rumah ke pejabat tu jauh, terpaksa naik satu bas dan sambung jalan kaki dalam 10 minit maka ustazah ni selalu siap awal untuk naik bas first trip. Kalau terlepas bas pertama ni pasti lewat sampai ofis. Naik bas dulu-dulu samalah macam sekarang ni, bas ting tong lah tapi bas yang ustazah ni naik selalu berlaku kesesakan. Kalau korang pernah makan sardin tentu korang dapat bayangkan suasana sesak macam sardin.

Dalam suasana bersesak-sesak, bertolak-tolak memang kadang-kadang berlaku insiden tak sengaja. Eh, sori ......tak sengaja. Lebih-lebih lagi bila bas tu lalu di selekoh....silap-silap ada yang terlentok kat dada yang bidang tanpa rela. Eh, sori...tak sengaja. Biasa lah ayat tu. Kadang-kadang ustazah  terpaksa berdiri, lagi kesian tau. Tangan sebelah terpaksa pegang palang kerusi dan sebelah lagi pegang beg tangan ( takut kena ragut /selok oiii)...kalau jumpa selekoh jer mesti terpaksa pasang kuda-kuda. 

Kes kena raba tu berlaku sewaktu ustazah ni nak balik ke kampung. Biasanya setiap hujung minggu ustazah selalu balik kampung jumpa mak dan abah lar. Masa tu ustazah buat keputusan naik bas terus ke bandar KT selepas pulang dari ofis.

Punyalah rindu kat ayah bonda , sampaikan tak makan dulu sebab nak cepat sampai kampung. Bukannya dekat ......hampir 3 jam perjalanan, tu pun kalau bernasib baik bas lalu cepat. Pas tu kena pulak sambung naik teksi masuk ke dalam kampung. Ustazah ni tak sabar dah....dia terus tahan bas yang terpampang tulis menuju ke bandar KT.

gambar hiasan
Alamak, ramai nyer orang...al-maklumlah, esok cuti kan....dah tentu mereka semua nak balik kampung jugak kot. Kali ini nasib ustazah tak baik sebab dia tak dapat tempat duduk. Nak berundur susah pulak, orang dah mula nak naik bas dan pemandu dah mengumumkan untuk jalan. Terpaksalah ustazah ni teruskan walaupun terpaksa berdiri. Dalam hati berharap dalam perjalanan nanti adalah tempat duduk kosong. Dalam hati merungut gak...'dah lar tak der aircond'...

gambar hiasan
Jalan menuju ke bandar KT ni banyak selekoh dan bukit, jadik ustazah dah bersedia setiap kali lalu di kawasan tu.....hehehe pasang kuda-kuda kuat-kuat. Tiba-tiba ustazah terasa seperti ada tangan masuk menyelinap dalam tudung nya yang lebar tu. Oppsss terkejut.....terus dia pandang ke belakang, ada apek perasan hensem sedang meraba bahagian dada dia.

Masa tu dia nak jerit, malu sebab bas memang tengah sesak dan ustazah ni pulak tengah berdiri sambil membawa beg pakaian ( kan nak balik kampung) dan sebelah tangan lagi pegang kerusi. Apa nak buat? Dia cuba bergerak ke hadapan, menyelit-nyelit di celah-celah ketiak orang ramai supaya tak terlalu dekat dengan apek gila seks tu. Apek tu macam perasan ustazah tu marah, sebab muka ustazah dah mula merah menahan malu......eh, ada orang lain perasan ker? Tak lama tu apek tu tekan loceng dan turun kat satu tempat.....

Ustazah tu bukan main lega....kalau lama sikit tentu apek tu kena tendang guna kasut kulit ustazah yang bertapak getah. Ustazah dah pun terfikir nak tendang tang tuuuu....nasib apek tu baik la. Pengalaman tu ustazah tak cerita pada sesiapa...malu betoiiii. Dan sebenarnya ini bukan pengalaman pertama, sebelum tu pun ada percubaan meraba berlaku ke atas ustazah ni.

Pelik betul kan, orang yang berpakaian seperti ustazah pun kena raba. Orang yang gila seks ni memang tak pilih mangsa, asalkan pompuan agaknya....abis tu yang pakai baju macam tak cukup kain agaknya pernah tak kena raba tak?

p/s : pengajarannya berhati-hatilah walau di mana anda berada. lelaki muka hensem tidak melambangkan hatinya jugak hensem


1 comment:

luqman said...
This comment has been removed by the author.