Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Monday, February 21, 2011

Adek takut ............!

 Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Apa yg terlintas di fikiran skrg ini ialah peristiwa yg berlaku pd malam Sabtu  lepas. Di mana ?........... mana lagi.........di Festival Layang-layang Sedunia, Pasir Gudang lah. Apa dh jadi ? Tak........kami terserempak dgn ayam.............besar tuuuuu.

eh, chicky, chicky.........jom kita jumpa chicky, kata aku. aku pun dgn lajunya berjln ke arah chicky yg tak nampak sibuk masa tu. peluang ni......bukan senang nk jumpa ayam paling besar di dunia nih.

cik chicky....boleh bergambar dgn kami jap, tegur aku. chicky angguk2. aku pun tarik anak2 aku..........ayahnya jadik jurugambar lah. aku tarik tgn anak aku.....salam dik, salam dgn chicky cepat, tgok chicky baik kan. eh, mana adek............
 opppssss, adek jgn dok kat belakang ibu, jom amek gambar dgn chicky. tak nak....tak nak.......adek menjerit. laaaa adek takut ker....? tak pe, gambo kejap.........meh sini. aku menarik tgn adek tp dia terus jerit, tak nak, tak nak.


alamak......adek ni, dia buat spoil lak, yg lain ok jer..........termasuklah aku....hahaha. tak per lah ayahnya...klik lah cepat.........mana lah adek........takut, rupa nya dia. kenapa dia takut eh........?

saje jer....buat anak2 ceria sikit. tak lah boring sgt kan. dalam celah2 org yg ramai tu sempat lah jugak kami tarik perhatian chicky. sian dia...... kena tarik sana-sini.........dah dpt bergambo, ok lah tuuuuu, trima kasih chicky......

abbissssss dah.




No comments: