Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Monday, February 21, 2011

Blog Yg Sunyi

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Hari Jumaat (28 Januari, 2011) merupakan hari pertama aku join minat mcm bloggers lain. Rasa teringin dan ingin tahu dan ingin melihat sendiri blog2 org lain amat2lah tak dapat aku melawannye. melonjak2 jer rasanye.......eh kau tak rasa mcm tu ker masa mula2 kau berblog dulu? Aku nk blog sendiri....mana tahu satu hari nanti blog aku gak akan popular mcm blog org lain....(ceh, berangan nye aku).

i'm alone........?
Sehinggalah hari ini, aku dok menulis apa2 yg aku rasa nk tulis (melepas gian ler) selepas menunggu saat ni dr dulu lg. Hari2 aku cuba mencari input...kalau ada, adalah............kalau takder,..........aku tidor jer lah. Org nk kata aku syok sendiri (SS)....no kisah........i do not marah.........biasa lah tuuuuu. Aku cuma promot kat FB aku jek.....kira ok lah tu. Apa yg penting aku dh ada blog dan akan aku gunakannya sesuka hati aku........

dok termenung..........cari idea lah.
Blog aku sunyi......? pengikut pun tak seberapa....ciput jer........eh, aku tak marah. diorang belum kenal aku nih. relax ler.......sabo.......jgn gelabah org kata. aku akan teruskan aktiviti BW aku. kot2 tersangkut kat mana2 blog, ada pulak org nk join jejak-jejak aku kan! ummmm berangan lagik.

oh, tidak! jgn nangis........

Sebenonya aku tak rasa pun aku cakap sorang2.....sbb aku tulis pun sorang2, masa tulis pun aku tak bercakap....nak cakap dgn sape......uh dgn skrin laptop ker? kekadang jer tertanya2....ada ker org nk jln kat blog aku yek? emmmmm malas nak pikir lah...........ada tak org yg ketawakan ngomelan aku nih?........eh, jgn dok tanya lah...........it's ok, it's alright, taik kambing bulat-bulat, lebih sedap dr coklat.......hahahaha. sapa pernah makan...........bukan akuuuuuu. org yg kata gitu, i followwwww.

tengok ikan pun ok gak.......tak boring lah!
Aku suka melihat org lain suka,............ suka, suka, suka (kata upin & ipin)
sekian...........wassalam.



No comments: