Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Monday, March 21, 2011

Jom join ramai2......

Assalamualaikum,

Hai semua teman-teman, rakan taulan, si pulan dan si pulanah......apa khabar? Agak lama gak aku menyepi dan blog aku pun dh naik sejuk. Ketika aku membelek blog aku tetiba aku ternampak kat shoutmix chat box ada nama seseorg yg tidak kukenali iaitu blogger girl ada menerjah jejak aku. Tanpa membuang masa aku klik [link]............treng teng teng

'Jom Traffic Blogger Baru'

Aku melihat nama tuan punye blog...oppss, peliknya nama dia...ayes haram lee! Aku dok terkejot kat perkataan HARAM tu.....ada ke nama org Malaysia cam tu. Aku mengagak2 bangsa tuan punye blog ni...fikir punye fikir, aku merenung sekali lagi kat nama dia.......ayesharamlee...yaaaa aku dh nampak!  Nama dia Ayesha Ramlee....betol tak? Ha ha ha...tergelak aku sorang2.....uh, tipah ni mudah tertipu la.

Aku amat berterima kasih kat cik manis ni, sudi dia tinggalkan jejak dia kat blog aku. Aku buat kputusan join bloglist gegel & bloglist boboy ni.

Selamat Berkenalan!!!!!!!

No comments: