Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Thursday, March 31, 2011

Kalau, engkau berkalau......

Assalamualaikum,

Pernah sebut perkataan KALAU........
Adakah perkataan KALAU sudah sebati dibibir munggil mu itu........
Masalah tidak akan ada KALAU........

Bagi yg masih dara dan teruna, KALAU lah aku ada pakwe/makwe...mesti dpt sambut valentine day !
Bagi si tua , KALAU aku muda lagi.......nak jer aku kawen dgn janda berhias tuuuu. ( hish, tua keladi tu)
Bagi si mat rempit kapcai, KALAU aku dpt sebijik RXZ....ramai minah rempit aku dpt tackle eh.
Bagi si bohsia, KALAU dato' tu ada dlm genggaman, uh, tido dalam duit ler akuu...huhuhu.

Berapa banyak KALAU daaaaa, nak aku listkan banyak2......maaf ler, aku tak sudi nak memerah otak time cam nih. 

Jom cuci mata..........

KALAU lah aku banyak duit!

KALAU lah aku tinggal dalam banglo yg mewah


KALAU lah dpt sebijk kereta mewah ni, satu cukup la......tak mahu tamak maaaaa


KALAU lah anak2 berpendidikan tinggi, kerja pun jawatan tinggi, gaji pun tinggi, so masuk akaun pa & ma pun tinggi!


Kesemuanya adakah akan menjamin untuk mewujudkan ......ini?


  ^ - ^SEBUAH KELUARGA YANG SAKINAH^ - ^



SEKIAN  dulu.............fikir2  di waktu makan tengahari.

No comments: