Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Saturday, March 26, 2011

Uh...huuuuuah.....ngantuknya!

Assalamualaikum,


Lepas makan mesti rasa mengantuk. Kenapa ek? Tapi yg peliknya anak2 aku tak pulak ngantuk, semakin ligat dia bermain .......Tatkala mata aku seakan2 tak boleh dibuka, anak2 aku terjerit2 bermain sesama mereka. Rasanya kalau kepala aku diletak kat bantal, mau hanyut dibuai mimpi nih.

Hish, aku kena kawal.......tak boleh biarkan budak2 ni main jer. Minggu depan ada ujian bulanan, apa persediaan diorang ek? Itu yg aku kena check........Si kakak ada kelas 'Magic Grammar' di sekolah. Yg 3 org lagi kat rumah......dh macam superman & superwoman.

Aku mengarahkan diorang ambil buku tutorial diorang masing2. Hah, buat latihan sekarang, dh belajo sampai tajuk mana.......buat sampai situ ya. Aku pun mula bagi arahan. Tersenyum melihat diorang akur dgn perintah aku. Mereka duduk bersusun di kerusi ruang tamu, buka buku masing2 dan suasana senyap...........tak lama selepas itu terdengar suara berbual2, aku menegur lagi........hep, kenapa bising tuuuuuu.

Senyap.....senyap.....senyap, eh, kenapa senyap jer ek? Laaaaa.......tidur keeeeee

Uh, sebelum tu bukan main ligat diorang bergurau2, bila tiba masa suruh bukak buku....lain pulak jadi nya. Camne tuuuuuuu...........


Sekian dulu.

No comments: