Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Saturday, April 30, 2011

6th Anniversary GA @ kakyong.com

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Terima kasih Ayesha Ramlee kerana memberi peluang kepada aku untuk mengenali Kak Yong. Kak Yong banyak menganjurkan GA dan contest dan ini adalah GA pertama yg aku nak sertai. Harap2 ada rezeki.......hehehe.

syarat nya :
  • Terbuka untuk semua yang ade blog & beralamat di Malaysia
  • Jadi Follower kakyong.com dan Zuneta Card Craft
  • Buat simple n3 tentang GA ini, tampal banner dalam n3, tajuk macam tajuk n3 ni la & tinggalkan link di kotak komen
  • tag 1 orang kawan dan pastikan kawan anda tahu, kalo lebih pun okay..
  • sila jawab soalan cepu emas.. bilakah tarikh nikah kakyong (ibu 3A).. boleh la selongkar di blog INI, hint : sila semak n3 2 tahun lalu Winking smile
  • checklist untuk  kotak komen – link n3, referral & tarikh nikah .

Hari ini, 30hb April adalah tarikh keramat bagi pasangan bahagia Pn Habibah dan En. Enal . Tahun ini usia perkahwinan mereka sudah pun masuk 6 tahun. Alhamdulillah........semoga jodoh mereka berpanjangan. Amin.

Pasangan ini tidak mengambil masa yang lama utk bersatu. Bermula dgn pengenalan melalui telefon dan sms di penghujung Januari 2005. Mula bertemu pada 5 Februari, 2005 dan selang 2 minggu keluarga si jejaka datang merisik. Setelah merisik mereka bertunang pula pada 10 April, 2005. Sungguh indah percintaan mereka kerana mereka bercinta selepas bernikah. Eh....tak ke romantik tu namanya.........


Aku ingin menjemput semua rakan pengikut blog JJHM menyertai GA ini tapi ada masalah pulak aku nak letak mesej kat blog diorang nanti kerana masa tidak mengizinkan. Cuba2lah join GA ini...........rezeki ada di mana-mana, ia hendaklah dicari, ia tidak akan datang sendiri.


1 comment:

Unknown said...

cikhitammanis,

maaf yer sbb lambat kakyong dtg menyemak.. terima kasih atas ucapan.. sgt2 hargainya.. :)

gud luck ya