Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Tuesday, April 19, 2011

Aku Benci Blog Nie!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Tak tahu lah kenapa ek........apa yg tak kena ek.......hai, entah lah.................


Malas betul mak cik nak membebel. Bukannya apa, kalau mak cik dah mula bebel......nanti korang jugak yang pening nak suruh mak cik diam. Agak2nya nanti ada pulak orang yang sampai geli-geleman bulu telinga dia kalau asyik dengar mak cik berceloteh.....eh, letih!

Ginilah, kalau korang rasa nak kutuk dia......hah, klik jer kat header dia tu.......klik cepat. uh, letihlah mak cik.


1 comment:

pqa_amad said...

salam, pqa ada tag awak join contest ni.jom support n join tau.tanks
http://blogakucaraku.blogspot.com/2011/04/contest-blog-buat-raudah-terpikat.html