Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Thursday, April 7, 2011

Ben Ashaari Buat Gila Lagi!

Assalamualaikum,    

Biar betul......baca betul2.......BA buat gila??????....apa, tak percaya....meh la tengok SINI.


Kena buat esei tu yg buat aku kalah. hish, belum cuba, belum tahu kan? meh la terus ke soalan BA. 

KENAPA KORANG NAK JOIN SEGMEN BEN ASHAARI

BA nak esei 4 perenggan dan tak kurang dari 100 perkataan. Bab tatabahasa BA tak periksa sekali ke?. Terutama bab ejaan......aku punya memang hancussss. Al-maklum dh lama tinggalkan sekolah. Dh jadik mak orang pun. Tapi kalau anak aku baca entri nih, mesti dia bising.....macam ketam mengajar anak berjalan........gluuuppp.


Berbalik kpd soalan utama di atas tu, kenapa???? ini aku rasalah....sebabnya hati tertarik spt ada yg menarik, mungkin BA memang daboom! apa lagi ek???? dulu jumlah follower 3 org, pas tu susah betul nk gerak naik ke nombor seterusnya, TAPI bila sy join segmen anjuran BA, follower dh naik 25 org.......setakat ni la, harap2 memecut ler pas ni. hehehe...apa yg aku rasa lagi, syarat BA kenakan tak memeningkan kepala, takde syarat langsung lah...cuma copy, paste & link. senangkan.....aku yg baru belajo pun boleh paham.....kan,kan,kan.

Lagi, BA ni dh popular di kalangan blogger, samada senior atau junior, jadik kalau en. BA yg budiman ni sudi jejak di blog aku, pas tu tinggalkan jejak dia kat sini, pas tu beri komentar2 membina........uiiiiiiii sengih sampai telinga, hati kembali berbunga2.......hish, jgn gossip lak pas ni ha. Dgn rendah dirinya, aku mengaku blog aku ni tak secun Maria Elena...huhuu, tak lah segagah si Ujang, tak sehangat Jejaka Terhangat, dan tak lah semanis Gula-gula Pelangi. Boleh lah korang nak baca entri2 aku. Yg baik jadikan teladan, kalau yg merapu tu....buang jer kat dustbin...huhuhu.

Ish, dah lebih 100 ke? tak pandai lak nak kira. Zaman sekolah dulu kira ikut baris tapi dulu ayat ikut skema, ini....aku tulis ikut sesedap jari, camne tu? BA kalau sudi baca, pas tu follow-mollow ler. Kasi ilmu sikit, komen sikit, tutorial sikit.....lama-lama jadik bukit.lalalalala..........tengok dalam bloglist, BA adalah perwira pertama sekali!

sekian....
p/s perwira2 yg lain tok sah merajuk k, nnti cepat tua.......:)

No comments: