Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Wednesday, April 27, 2011

Youtube oh Youtube

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Kepala ku amat berat, dah mula berdenyut2....nyut, nyut, nyut......adoi aiiiii. Kasihan blog picisan aku ni. Dah agak ketinggalan.....dulu kononnya aku berharap dapat buat 5 entri dalam satu hari. Apa kes.......sekarang nak buat 1 entri pun dah nyut, nyut, nyut. Kebetulan tengah tak sihat ni aku buatlah satu entri yg agak memeningkan lagi kepala aku.....huhuhu...

Video : bebudak geng basikal belajar merempit


Macam mana boleh terfikir nak buat entri ni, entah lah.......tengah pening2, dok pergi kat youtube......jalan2, jumpa pulak video budak basikal merempit...... adoi....nyut, nyut, nyut kepala aku. Masalah yg memang berlaku depan mata aku sekarang ni. Di taman perumahan aku ni ramai betul bebudak yg masih muda dan sekarang ni memang musim bebudak geng basikal buat aksi berani kat jalan2. Lagi kes yg sedang memuncak ialah kes hilang basikal, semua orang kata bebudak geng basikal punya kerja.

Hish, tambah lah pening kepala aku....aku ada 2 orang bujang yg masih muda mentah bebeno, belum sunat pun tapi dah tunjuk minat nak berbasikal..........ahak, aku pantau 110% kau! sekarang ni aku jaga betul, takutlah nanti jadik kes2 mat rempit buat hal..........adusss naya badan. Kalau jadik pelakon lagak ngeri dapat gak duit tapi kalau merempit tak tentu hala, buat malu kaum jer kan.......

Video : merempit macam profesional

Aduh...duh...duh, ibu mana tak risau kalau anak2nya buat benda tak berfaedah. Ibu mana tak sayang anak woiiii. Banyak kerja yg halal kat bumi Malaysia ni, kenapalah nak buat benda2 haram kejadah tu ( haaa keluaq dah bahasa merapu ). Aku haraplah anak2 muda yg tengah dok gian belajar merempit, tok sah lah gila2 buat benda tu ye. Ala kadar untuk hiburan atau persembahan di tempat yg sesuai dan tidak membahayakan orang lain tak per lah.

Sebagai ibu aku memang risau dgn gejala2 liar yg spt tidak ada akhirnya. Dari aku kecik sampailah zaman anak aku pulak, masalah merempit ni dah macam kudis......, kudis buta kot.....makin menanah, berbau busuk......macam sampah. Macam2 kaedah nak suruh remaja buang tabiat berbahaya tu tapi usaha tu macam menuang air di atas daun keladi......macam sia2 jer kan. Huhuhu....peningnya kepala.....

Macam mana nak hilangkan pening kepala ni ek? Cuba tengok video ni....boleh hilang pening tak?

Video: Alahai, apa kes......



Salam.........

No comments: