Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Tuesday, April 26, 2011

Hati Ini Resah

Assalamualaikum,

Wahai rakan taulan yg disayangi, bicara ku bukan bicara beremosi.  Aku hanya manusia biasa, ada kalanya leka dan adakalanya terlupa. Ku serahkan seluruh jiwa dan raga ku kepada Ya Rabbul 'Alamin. Aku lemah, Ya Allah, bimbing lah aku, pandu lah aku, tenteram kan hati aku.

Jadikan doa taubat ini sebagai pengubat hati yang duka dan lara. Sesungguhnya Allah bersama2 kita. Mohonlah keampunan kepada-Nya.




Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
seksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
ampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku,
sesungguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar........

Tuhanku aku tidak layak
untuk syurgaMu
tetapi aku tidak pula
sanggup menanggung
seksa nerakaMu,
dari itu kurniakanlah
ampunan kepadaku,
ampunkanlah dosaku,
sesungguhnya Engkaulah pengampun
dosa-dosa besar........ 

^^wallahualam ^^

No comments: