Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, June 3, 2011

Aduh, lamanya bertapa

Assalamualaikum dan salam sejahtera,


Aku dah habis tempoh bertapa........jgn cuak lak ye. Lama gak aku tak bukak laman blog aku ni...ha....dah ada sawang tuuuuuu.

Kerana terpaksa, aku relakan ia berlaku, kerana terpaksa, aku tinggalkan semua itu, kerana terpaksa, aku pejamkan mata dan biarkan kau sendiri. Dah......jiwang karat pulak.....ekekeke. Eh, tengah tak der idea la.....lama tak up date, dah mula nak berkarat, tgh dok fikir lah cerita apa aku nak merapu hari ni.....

Tempoh peperiksaan sudah berlalu dan sekarang tgh cuti sekolah, tu sebab aku dpt bukak laman blog JJHM ni. FB pun dh lama aku tak jengah......adoi...maaf lah yg dah hanto mesej ka, yg lawat sini ka, tgh dok tunggu kunjungan balas dari puan HM ke? Berjuta2 keampunan dipohon na........

Aku ada laptop satu jer, so aku kena kongsi dgn 3 org anak2 yg nak buat ulangkaji. Ibu diorang ni mengalah lah sebb diorang nak exam, buat latihan score A gilir2.......aku cuma pantau, tak per lah.......ibu tutup dulu laman blog ibu ye nak.......

Pas ni, puan HM nak buat kunjungan balas pulak. Kesian yg menunggu tu.......mungkin tiada entri lagi dalam dua atau tiga hari ini, sbb sok nak gi bercuti bersama keluarga pulak. Hari ni dapat buat entri ringkas je.......emmmm muka sedih gitu.....

Okay, jumpa di lain masa........


No comments: