Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, June 10, 2011

Entri di Subuh Hari

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

Suboh Jumaat yg hening, aku meneruskan jari-jemari ku menari-nari di atas keyboard. Terus melakukan tugas blogwalking.....jam menunjukkan detik 6 pagi. Oh, dah masuk waktu suboh. Aku ingin berhenti sebentar selepas melawat rakan blogger yg dah sudi menjejaki laman blog aku.

Memang ada rakan blogger yg dah follow dan ramai yg tinggal mesej di shoutbox. Aku memang berniat utk membalas balik kunjungan mereka. Entah....apa yg berlaku tadi sungguh mengecewakan.......Tidak semua rakan dapat aku kunjungi kerana tiada link. Dan entah apa masalahnya.... widget follower hilang lagi......uh, kecewa aku....

Namun ada juga yg aku dapat balas balik kunjungan dan follow mereka jugak. Rupa2nya tidak semua laman yg hilang widget follower tu. Kepada mereka yg belum di  follow, jgn risau ye...akan ada kunjungan balas dari puan HM, insyaAllah.

p/s : ini hanya entri ringkas saja.....jumpa lagi di lain masa.



No comments: