Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Wednesday, April 13, 2011

Contest : Aku Yang Lapar

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

 Aku ditag. Terima kasih kat Ayesha Ramlee. Kata bidalan, "bagaikan orang mengantuk disorongkan bantal". Peluang ini ku terus ambil tanpa berfikir panjang.........tapi.....



Biar ler aku buat suruhan tuan blog dulu lah ye.........
a) follow..............dah
b) letak header dan link...............dah
c) nak letak gambar aku tengah makan.......itu yang aku pening nih. Selalu gi makan kat kedai makan tapi tak pernah lak amek gambar. Aku kan pemalu.............tengah makan pun nak klik , klik ,....ish tak sesuai!!!! Aku buat lah aktiviti membongkar locker picture aku, lepas check kat dlm blog, ada lar aku buat satu entri gi makan kat pizza hut.........


Gambar ni ada dalam locker peribadi sebenarnya tapi keranamu Ayesha, akak sanggup korek dan tempelkn gambar ni kat sini.....hehehe.....Masa ni aku sekeluarga gi Pizza Hut di Bukit Dahlia, Pasir Gudang. Ia satu bangunan dgn KFC, sebelah-menyebelah jer. Di seberang jalan bangunan Pizza Hut ( berhadapan ) ada Pasaraya Kip Mart. Maka, setelah anda penat membeli-belah di Kip Mart, anda cuma perlu menyeberang jalan untuk menikmati pizza dan membasahkan tekak dengan iced chocolate float.

d) Sekarang aku nak tag orang pulak, dan orang itu adalah
    1. Azura    2. Anismelon   3. Aniss
     Gabungan 3 A's.......
e) Pas tu letak header kat sidebar.........done!
f) Jangan lupa letak link kat ruang komennya.........ok.

Kepada sesiapa yg nk join contest ni, silalah klik kat header tu ye...........



4 comments:

anismelon said...

hehe..tenks kak tag anis..nanti anis join yup..:)

Anonymous said...

kak, tersenyum ayesha baca... terima kasih kak sebab join.. kretip gak letak 3A tu kan... Insyaallah pizza 2 nanti ayesha terjah lagipun memg nk g P.gudang bulan 6 ni.. membe nikah...

Jebon said...

Banyaknye GA dan contest kat sini :D.. salam dari Kumpulan 7

hitammanis said...

Jebon : akak baru nk berjinak2 dgn segmen2, contest, GA...mana tahu boleh naikkan traffic....hehehe. selalu2lah ke sini dan komen. TQ.