Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Wednesday, April 13, 2011

Universiti Blogger Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

nak daftar?, hah, sekarang.........kerusi student dah nak penuh.

Letakkan banner UBM.



Berikan nama dan nama blog
Nama ku Lizah Hamidin. Lizah adalah nama panggilan ku dan Hamidin nama suami ku. Nama dalam k/p tidak dapat disiarkan atas sebab2 tertentu......huhuhu "BIARLAH RAHSIA". Ini blog sulong ku di daftar dgn Google Account atas nama Hitammanis. Kulit ku hitam namun di pandang manis........ceeewah. Nak panggil dgn nama Lizah pun boleh, mak hitam pun boleh............tak kena denda kalau tersilap panggil hitamlegam, cuma terasa jer. Nama blog, mula2 tu letak Lizah.MyMiden......pas tu dok fikir2 mcm tak komersial lah.....keh,keh,keh......aku tukar ke Jejak-jejak Hitam Manis.

Sejak bila mula berblog
Aku mula menulis blog ni pada 28hb Januari, 2011, hari Jumaat. Memang berketar tangan mula2 nak taip bait2 ayat power aku. Maka terhasillah entri pertama aku di sini.

Pandangan mengenai dunia blog darsawarsa kini
hahaha...dunia blog di kuasai oleh perempuan......! tgok di sini

Pandangan mengenai IPTM pertama ini
bagus amat bagus..........ia akan menyatukan blogger di alam maya supaya berada di bawah satu payung besar UBM. Kita semua kawan kan. Aku tak kiralah ; lelaki ke perempuan,
tua ke muda, yg dah bercucu pun boleh jadik kawan.


dah selesai buat entri ini anda boleh jemput kawan2 yg lain utk rebut kerusi di UBM. cepat tau, masa dah suntuk........

nak sertai boleh ke sini. jom kita serbu UBM.


No comments: