Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Sunday, February 13, 2011

Siapa Punye Blog

Assalamualaikum,

kejam celik, kejam celik, pantas nye masa berlalu......hujung minggu datang lagi. apa nk buat?..... nk belek2 blog org lain lah.....cari2 ilmu, belajar dr pakar, copy paste widgets, membaiki blog sendiri...kasi cantik sikit.

camne nak crita yek....aku ni  baru nk bukak blog sendiri, diam2 dh 1/2 bulan pong......lepas lama bersara, tergeliat jugak nk taip ayat, seketol-ketol...jenuh! ehhhh ramai org muda punye blog. cantik, berwawasan, kreaviti setinggi gunung everest.....sungguh! pandai diorang lar.......budak zaman IT katakan. ish, tak leh jadik ni...aku mesti belajo ni....

mula2 tu aku jengah kat blog neice aku, azilahmuah.blogspot.com,  cik pong nk join d'club...hehehe. niece aku ni pendiam tp bijak. hep! jgn ngorat ye....aku pong mula lah jelajah blog dia. eh...tak puas lah. Aku jelajah lagi....jumpa blog www.redmummy.com. sape xkenal red mummy ni kan? teruja aku bila baca blog dia.....lagilah bersemangat aku. hah...betol ke bleh dpt ribu-ribu ni.........ish, ish, ish cobaan.......dh keletar ni. lg satu yg popular, prnh masuk paper jugak....Hanis Zalikha, nama blog dia, inibelogsaya.blogspot.com. berstatus pelajar di UITM Segamat ( tmpt aku belajo dulu2) masih sempat buat blog....ish,ish,ish....dugaan. jadik selebriti lagik! camne ni....aku xder mentor....kesian aku. cari2....belek2..mmm jumpa....blog Mommy Pinky di babybiey.blogspot.com. comel nye blog dia....sikit2 aku belajo camne nk paste widget2 yg kiut-miut diorang...jgn marah ye korang.....aku tumpang share2 jer.

 sblum byk berceloteh, aku nk tima kasih lah kat anamuslimah, adek ni byk membuka minda aku, dr blog nye lah aku mula jelajah blog org lain......ramai pengikut dia, so aku pong klik2 ler. tima kaceh adek......sebenornye byk lg aku nk masukkan  alamat blog yg aku dh jelajah...tp masa x mengizinkan......

mohon maaf pd empunya blog, tanpa izin aku gunapakai alamat blog korang dlm catatan aku......ur blogs gave me so many ideas...thanx. for other bloggers......beware...i'm coming........!!!!!

 sori jugak...aku x pandai upload gambo lg, kosong jek kat sini....blum xpert......nnti.... kasi aku belajo dulu lar......dh pandai nnti bleh aku bukak tutorial lak.....hehehe

saya budak baru belajarrrrrr......


oppppsss dar ler tuuuuuu

No comments: