Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Monday, March 28, 2011

Bila aku jadi SU

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Aku pandang jam di dinding, adoi.....dah pukul 3 pagi. Uh, kelat mata aku.........tapi tak boleh lelap gak. Bukannya penangan kacip fatimah super power atau pearl cafe buat aku jadi gini.........


Ini ayahnya lah punya pasal....aku baru nak masuk tido, dia panggil minta tolong taipkan kertas kerja. Aku ok jer...ingatkan sikit, tapi eh....tak habis2 ayahnya bukak nota dia, tambah sikit kat sini, tambah sikit kat sana.........masa pun berlalu. Argh, kepala tak pening, cuma mata dh letih, jemari pun dh mula tak semangat nak tekan keyboard. Alamak nak print pulak tak boleh.........lagi satu problem! Pening kepala SU lah.

Alamat, sok laptop nih akan di bawa kerja lah. Oh, tidak..........tetiba jer aku dpt semangat nk tulis di laman blog nih walaupun dh dinihari.....ayam dh berkokok hah!

Agaknya macam tu lah penatnya jadi setiausaha kpd bos. Dpt bos yg nak cepat, tak boleh sabo2.......berasap gak nak siapkan kerja ek? Rambut aku dh mengerbang, tangan dh letih nak menaip.........aku stop lah dulu. Cukup lah satu entri untuk hari ini.   Apa boleh buat...........kalu ada masa, malam ni aku up-date lagi. Itu pun kalau tak kena jeling dgn bos aku ( ayahnya ).

sekian sudah........

No comments: