Yang Tinggalkan Jejak.......Terima Kasih.

Friday, July 8, 2011

Julai datang lagi

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Jun sudah berlalu, Julai menjelma kini................

bongkar google cari gambar ni.....hehehe 
Selamat hari lahir utk suami tercinta pd 23hb Jun yg lepas. Terima kasih buat mu kerana sudi membawa kami makan malam di Senibong. Best......lain kali kita gi lagi ye.

Julai pula ada 2 tarikh yg perlu diingati.....Agak2 suami aku ni ingat tak? Susah ye nak agak2, sebab org lelaki ni kurang prihatin ttng tarikh2 penting dlm keluarga. Nasib baik suami aku tak lupa tarikh birthday aku. Bukannya nak mintak hadiah sgt....cukup ucap selamat udah ler.....kembang sikit kan! Tapi kalau nak bagi hadiah......jgn tolak, rezeki tu.

24hb Julai tarikh lahir anak ke-3 yg ke lapan tahun. Eh, dia ingat tau....kalau lupa pun kakak dia mesti ingatkan dia. Kakak dia boleh ingat tarikh lahir semua adik2 dia........cayalah kakak, ibu sayang kakak.

Ada satu tarikh lagi yg anak2 aku tak tahu.........12hb Julai, tarikh ayah dan ibu diorang nikah. Maknanya ulang tahun perkahwinan aku dan suami tak lama lagi nih. Tengah fikir2 nak buat apa pada hari tu........macam2 terlintas dlm kepala. Kalau tanya anak2, diorang mesti nak kek.....eh, tak jemu2 makan kek....budak2 ni.

Aku suka coklat.......terbayang pulak kek coklat penuh strawberry yg Datuk K beri kat Siti.....hahaha, berangan lebih...... aku cuba cari2 gambar kek kat google.......macam2 ada! Nak tengok.....alahai tak sanggup aku nak beri komen........speechless! you'll rasa camne........


rasa2...nak potong mana dulu

agak2...sapa kena tembak dulu..

nak ke  anda potong muka dan badan anda sendiri?....
Dah.......tak larat nak copy paste.....dah jadik tak selera lak nak makan kek......huhuhu

2 comments:

Anonymous said...

hebat dorang ni, pandai buat kek.. kalau tgk astro 707 adalah cerita mcm ni..

Haril CP said...

blogwalking sini